Danskhed. Danmark skal ikke være hjemland for flygtninge og indvandrere, der har ikke-vestlig baggrund, skriver Daniel Carlsen.
Foto: PR-foto

Danskhed. Danmark skal ikke være hjemland for flygtninge og indvandrere, der har ikke-vestlig baggrund, skriver Daniel Carlsen.

Debatindlæg

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Formanden for Danskernes Parti: Jeg afskyr rigets tilstand

Jeg kæmper for mit folks odelsret til landet, skriver Daniel Carlsen i sit danskhedsmanifest.

Debatindlæg

Danskernes Parti anerkender det danske folk som en selvstændig og afgrænset etnisk gruppe, der på lige fod med alle andre folkeslag i verden har den suveræne ret til eget fædreland. Dette er for os principielt vigtigt, men det er ligeledes afgørende for at sikre et harmonisk og sikkert samfund for os selv og ikke mindst for vore efterkommere.

Derfor ønsker vi at stoppe den ikke-vestlige indvandring og påbegynde omfattende hjemsendelser af dem, der allerede er her. Vort udgangspunkt er dermed i modsætning til Nye Borgerliges ditto. De definerer nemlig en dansker ud fra, hvilket statsborgerskab man bærer rundt på. Dermed mener Nye Borgerlige eksempelvis, at terroristen Omar var dansk.

Vi ønsker at stoppe den ikke-vestlige indvandring og påbegynde omfattende hjemsendelser af dem, der allerede er her

Endvidere ønsker vi en kulturel renæssance. I den moderne verden har man erstattet kultur med den såkaldte frihed til at være idiot, som det populært hedder sig. I bund og grund er frihedsbegrebet defineret ud fra en kulturrelativistisk verdensanskuelse, hvor intet som udgangspunkt er bedre end andet. Promiskuitet og perversion er ligestillet med ægteskab og familie. Dårskab er ligestillet med pligtopfyldenhed. Respekt med nihilisme. Sjusk og rædderlighed med håndværk og skønhed.

LÆS DANSK FOLKEPARTIS MANIFEST

Ligestillet er måske endda så meget sagt. For hvem går på gaden for at markere stolthed eller 'pride' over familien sammenholdt med antallet af deltagere i optog for groteske udskejelser? Hvor mange folkeskoleelever rejser sig for lærerinden i forhold til hvor mange, der kalder hende 'luder'? Hvor mange æstetisk smukke bygningsværker af varig værdi bliver opført kontra grimme bygninger tegnet af kreative analfabeter?

Jeg elsker Danmark, men jeg afskyr rigets tilstand. Jeg kæmper for mit folks odelsret til landet, men jeg anerkender også, at et folk uden kultur ikke har noget at kæmpe sammen med mig for. Set fra mit synspunkt skal vi altså ikke stoppe indvandringen, fordi den truer den såkaldte ’kultur’, der trives i den vestlige verden i dag. Vi skal selv true og forkaste den kultur, der er hele årsagen til vore problemer og manglende selvrespekt.

Redaktionen anbefaler:

Læs mere:

Mest læste

• Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden

Annonce