Annonce
Annonce
Annonce
Debat 14. feb. 2012 KL. 17.23

Kender store dele af befolkningen, Venstres ønskesamfund ?

send

Send artikel

Til:

(E-mail, adskil flere med komma)

Fra (E-mail): Besked:
print
Peter Bach

Til det spørgsmål, er mit svar et klart NEJ.

Venstre har altid stemt nej til de forslag, som har været med til, at sørge for, at vi idag har et moderne velfærdssamfund med gode muligheder for langt de fleste borgere.

Løkkes kamp for Privathospitalerne fortæller præcis hvad Venstre står for, her gælder deres nærmest religiøse forhold til det frie markedet ikke en gang, det skal tvinges igennem med overbetaling, og fradrag på sundhedsforsikringerne.Dem med sundhedsforsikringerne kommer hurtigere til, og dem uden får en længere ventetid, dette faktum benægtes så hårdnakket af ledende Venstre-folk.Samtidligt bruges der et hav af resourcer på småoperationer, som i mange tilfælde er unødvendige.

Jeg ventede selv i 4 1/2 måned med en håndledsskade, og fik oplyst, at jeg var kommet til på 3-4 dage hvis jeg havde haft en sundhedsforsikring.

Obama har i USA, kæmpet for, at gå den modsatte vej for, at alle skal have adgang til lægehjælp, men hans kamp er næsten håbløs, fordi forsikringsselskaberne tager en meget stor del af de penge, der bliver sat af til sundhedsområdet, og det er en lignende model Venstre ønsker i Danmark, hvilket jeg finder komplet vanvittigt.

Venstre er, også vrede over, at olieaftalen med Mærsk skal tages op igen, da de vel mener, at nationens naturresourcer mere tilhører Mærsk, end den danske befolkning ?

At Venstre af mange, nok især jyske vælgere, betragtes som en slags arbejderparti, er både tragisk, og komisk.

Venstre mener stort set de samme ting som LA, men de tænker mere taktisk, da det øger deres chancer for, at vinde næste valg.

Havde det stået til Venstre alene, så havde vi slet ikke haft noget velfærdssamfund, fordi så var alt blevet privatiseret.

Annoncer