Annonce
Annonce
Annonce
Debat 5. mar. 2012 KL. 13.03

Måske, måske ikke

send

Send artikel

Til:

(E-mail, adskil flere med komma)

Fra (E-mail): Besked:
print

Jeg er arbejdssøgende og jeg har hørt at der er et sted i Danmark, hvor man ikke har den store mulighed for at blive fyret, når man først er kommet ind, selvom man som jeg er lidt umulig, elsker at snakke, sover måske lidt i timen og kommer når det passer ind, for der er jo så meget.

Jobbet går ud på at overbevise folket og derefter få retten til at bruge deres penge.

Det forlyder at man har en opsigelse på 4 år fra arbejdsgiveren side, selvom man har været lidt umulig og hvis uheldet skulle være ude, ja så får man foruden sin gode pension som man har gjort sig fortjent til efter 1 års ansættelse også 2 års løn med pension, vederlag og andet og muligvis også tilbudt en anden stilling.

Der er bare den ulempe ved jobbet, at jeg ikke er så glad for at flyve og det gør de vist meget, de kalder det studie ture, ved ikke hvad det går ud på, men alt er betalt, og så er der lige det med alle de hotel ophold, jeg kan nu bedst lide min egen seng.

Måske er det alligevel ikke mig for jeg har også hørt at det er en fordel hvis man har mere end bare dette job at fordybe sig i, hvilken man selvfølelig har et par lange ferie til, så når alt kommer til alt så tror jeg at jeg beholder mine ideer for mig selv, det går jo også meget godt gør det ikke.

Måske jeg bare skal søger et job i Netto, det er heller ikke så hårdt.

Annoncer