Annonce
Annonce
Annonce
Debat 10. mar. 2012 KL. 08.48

Må det være mig tilladt at reklamere lidt for Enhedslisten .....

send

Send artikel

Til:

(E-mail, adskil flere med komma)

Fra (E-mail): Besked:
print
Anne Grete Hansen
Anne Grete Hansen Pens. økonom Glamsbjerg

I min høje alder meldte jeg mig ind i et parti for første gang i april 2011, og begyndte så også at deltage i POLs blogs. Begge "udviklinger" har jeg lært ikke så lidt af.

Enhedslisten er ikke et klynkerparti, ejheller er den talerør for socialgruppe G. Den er regeringens parlamentariske grundlag!

Regeringen har kvæstet sig selv. Det har regeringer før denne gjort. Enhedslisten er anderledes. Se bort fra meningsmålinger (der topper EL), men se på deres idémæssige grundlag. Hvorfor tiltrækker EL i stigende grad sådan nogle som overtegnede. Det gør de ved hæderlighed. Det årlige medlemskontingent fastsættes på grundlag af skattepligtig indtægt. Melder man sig ind, lyver man jo ikke om det.

Jeg har dagligt et stort oprydningsarbejde i min mailbox. Det er at være velinformeret, at hjørner og kroge af EL beflitter sig på at informere mig, når jeg ikke personligt kan køre 23 km til et møde.

Enhedslistens valgresultat og efterfølgende meningsmålinger (?) er et skred, som få har fået øje på. Men faktisk respekterer pressen EL. Desværre kammer de over og basker S/SF i hovedet, fremfor at undersøge substansen.

Annoncer