SektionerMedier |
Aktuelle temaer
Satire |
GenvejeServices |
Andre websitesKontakt |
send
Send artikel
Til:
(E-mail, adskil flere med komma) Fra (E-mail): Besked:
|
Dan Rachlin har flere gange, sendt hårde kommentarer mod unge kvinder. Det startede med Caroline Wozniacki i 2010.
”jeg har stor respekt for den knaldhamrende dygtige Caroline Wozniacki, men er der ikke en kommunikationsrådgiver (og dem er der jo mange af), som kan lære hende at tale”. Skrev han på sin blog på Starlounge.
I 2011 blev det Medina's tur da hun i et interview i Politiken fortæller, at hun ikke havde tænkt sig at stemme til Folketingsvalget.
”Hvor er det uendelig trist, at en så stor rollemodel er så uambitiøs. DU kunne få dine unge fans til at stemme og forstå vigtigheden i at engagere sig i samfundet (du ved alle de andre derude). Først mistede dine tekster sit særpræg og styrke. Og nu det her. Øv”, skrev han på sin Facebook-profil.
Her i 2012 er kæden hoppet helt af først gik det ud over Julie Bundgaard.
Som i radioprogrammet Radioens Efterretningstjeneste bliver spurgt af hendes medvært Jesper Holm, om hun har været i byen med Dan Rachlin, underforstået sådan som hun dog sidder og pludrer i det. Til det svarer Julie Bundgaard ’nej, og det kommer nok heller ikke til at ske, efter at han for mange år siden svinede mig til i sin blog”.
"Ja, Julie Bundgaard det kunne du godt tænke dig, men Dan Rachlin går ikke i byen med sluts," og ”Vi matcher ikke rigtigt. Jeg mener en legende overfor en billig tøs, som sidder på P3, fordi ingen andre gider have hende...” skrev han som svar på sin Facebook-profil.
I dag fik Medina så den tvivlsomme ærer, at stå til mål for endnu et angreb. Da hun har gjort sig skyldig i at forelske sig i en 9 år yngre mand.
”Really ...overrasker det dig, at det skaber en del postyr, når landets populæreste sangerinde kysser med en på ca. 12?”, skriver han Facebook og følger op med ”Og mht. Hvad I kalder jer selv, hvad med mor og søn?”, i en opdatering. Og forsvarer sig mod kritik med, ”- Jeg er pivligeglad med, hvem hun kæreste med, om hun så dater Lille Per. Det var en joke! Når det så er sagt, tror jeg godt man kan tyde noget om hendes State Of Mind ved at se, hvem hun kærester med”.
Er Dan Rachlin blevet en gammel bitter mand, eller er det mig der er helt galt på den. Og det virkelig er i orden, at kalde Julie Bundgaard en slut og en billig tøs?.
Hvis ja, må jeg så også skrive at Dan Rachlin er blevet en gammel bitter mand, p.g.a. Hash psykoser, en penis der ikke er til at prale med og konstant faldende succes?
Hvis nej, er det så fordi jeg ikke har succes, eller sidder i en liberal tænketank, hvor jeg møder folk som Søren Pind og Kristian Jensen?
Jeg ved godt at jeg ved mine spørgsmål, gør det samme som Dan Rachlin. Altså at jeg angriber en med større succes end mig selv, at han ikke er en ung attraktiv kvinde, er ikke nogen undskyldning. Jeg mener bare som den rollemodel han er, burde han forstå vigtigheden i, at en debat ikke bør indeholde nedladende person angreb.
Læs hver dag
- 19. maj
- 19. maj
Dagens tegning
TEGNING Fra de varme lande
-
TEGNING Klædt på
-
TEGNING Færdigt arbejde
-
TEGNING Dominoeffekt
-
TEGNING Loft
Bordfolk, æggebæger
Med kollektionen 'Bordfolk' har Lucie Kaas givet nyt liv til de dansk designede æggebægere, der prydede morgenbordene 60'erne og 70'erne.
|
|
|
|
||||
|
Pluspris 5600 kr.
Alm. pris 6200 kr
|
|
Pluspris 1145 kr.
Alm. pris 1350 kr