SektionerMedier |
Aktuelle temaer
Satire |
GenvejeServices |
Andre websitesKontakt |
send
Send artikel
Til:
(E-mail, adskil flere med komma) Fra (E-mail): Besked:
|
ÆRLIG TALT . . . Hvorfor er det ikke en eneste af jer der kan forstå at det ikke har noget med Jøder og muslimer at gøre . . . Det har ikke noget med religion at gøre. Det gøres over hele verden af alle folkeslag og trossamfund, bare ikke i Scandinavia / Europa!Simpelt hen fordi vi er nogle værre svin.
Omskæring af drenge er af hygiejniske og sygdomsforbyggende grunder at gøre
i en tid da vand mange steder ikke var tilgængelig til enhver tid og fordi renlighed ikke var det første der stod på listen over hvad man bør gøre.
Det gælder også i dag,der er ikke så mange der vasker hænderne hver gang efter toiletbesøg, selv ikke køkkenpersonalet på restauranter! ! ! Mange bader / tager et brusebad bare èn gang i ugen, (hvis det er nødvendig)
I mange hjem vasker man toilettet èn gang i måneden. Da jeg for en tid siden, i et andet forum, svarede at jeg tørret over mit toilet hver dag og vasket det grundig med efterfølgende desinficering med sprit en gang i ugen, blev jeg hugget ned med spørgsmål om jeg fortog hjerneoperationer på badet, renlighedsmani osv. Osv.
Så der haver I jeres renlighed. Det er da ikke noget mærkeligt at det er i våres "renlige" velfærdsmiljø, vi også topper med sygdomme på verdensplan. (allergy, veneriske sygdomme, herpes, influenza, adhd, migræne, cancer, you name it, we have it here.)
Jeg har rejst verden rundt siden 1989. Ikke noget sted har jeg mødt så mange syge mennesker som i Scandinavia.
Måske en omskæring af gardinet foran øjnene og et kraftig løft af rullegardinet i hjernen ville være på sin plads. Specielt på I af jer der er læger, professorer og lignende "høje" stillinger. Hvordan kan man forvente at folket skal vide bedre, når I ikke ved bedre, eller ikke synes det er vigtig at holde sig til de faktiske forhold og sandheden?
Læs hver dag
- 25. maj
- 25. maj
Bordfolk, æggebæger
Med kollektionen 'Bordfolk' har Lucie Kaas givet nyt liv til de dansk designede æggebægere, der prydede morgenbordene 60'erne og 70'erne.
|
|
|
|
||||
|
Pluspris 679 kr.
Alm. pris 799 kr
|
|
Pluspris 1145 kr.
Alm. pris 1350 kr