Annonce
Annonce
Annonce
Debat 8. aug. 2012 KL. 06.49

Drop Dee Dee´s

send

Send artikel

Til:

(E-mail, adskil flere med komma)

Fra (E-mail): Besked:
print
Martin Angelo Sunesen
Autodidakt Journalist/Fotograf

i dag holder Fremtidsfighters en protest mod de dårlige løn/arbejdsvilkår og protestere mod at Dee Dee's Sandwich har brudt med 3F, derfor tager jeg ned og protestere

:

ses vi klokken 11.30 foran Dee Dees i Århus ?

det tror jeg nok vi gør!

også selvom fedesen(Undertegnede) ikke kan passe de orange FremtidsFighters t-shirts fordi han er for fed,

men Martin hvorfor kæmper du for arbejdenes rettigheder når du selv er Førtidspensionist?

det kan jeg sige dig, jeg under alle mennesker det bedste, jeg kan ikke selv få et arbejde pga. rygskade og voldsom ADHD,

i hvertfald ikke et jeg kan leve af,

jeg laver en del frivilligt arbejde fordelt over ugen, jeg har ca. 1,5 procents arbejds duelighed tilbage og det er der ikke mange arbejdsgivere der råber hurra for,

så selvom jeg ikke selv er på det lønnede arbejdsmarked så kæmper jeg for andre folks muligheder og rettigheder,

jeg er solidarisk af natur fordi jeg elsker andre mennesker rigtig meget, jeg er taknemlig for de gode arbejdsforhold som f.eks mine forældre og lærere har haft gennem de sidste 20-30 År,

kæmp for andre end dig selv, tænk på de kommende generationer og dine børn,den næste arbejdsplads der laver Vejlegården 0.2 skal mærke at vi og vores medmennesker ikke vil spises af med dårlige arbejdsvilkår og usle lønninger.

Annoncer