Annonce
Annonce
Annonce
Debat 16. aug. 2012 KL. 08.48

POLITIVOLD

send

Send artikel

Til:

(E-mail, adskil flere med komma)

Fra (E-mail): Besked:
print
Kirsten Namskau
underviser Videbæk

Det er da mærkelig . . . . Hvis der bliver begået et indbrud eller hvad som helst andet, hvor politiet har et meget dårligt overvågningskamera-billede af for eksempel en "hættemand", hvor man næsten ikke kan se ansigtet engang, så er de næsten altid i stand til at finde gerningsmanden udefra billedet.

Men hvis der er snak om politivold, og man har skarpe billeder ret op i ansigtet på politiet, så er man ikke i stand til at genkende personerne på billedet. Ingen af kollegerne husker hvem de arbejdet sammen med, politiets hovedkontor ved ikke hvem de sender hvor.

Ærlig talt. . . politivolden fortsætter på denne måde blandt de øverste på hovedkontoret (arbejdsgiveren), i det øjeblik de anerkender volden ved at lade som om de ikke kan finde, genkende eller ved hvem personerne på billedet er. Sadisterne må da få lov til at gøre som de vil, uden at behøve at være ræd for at måtte stå til regnskab for hvad de gør. Der er jo derfor de blev politimænd i første række, fordi de har sadistiske tendenser.

Det kan være en anden mulighed, som heller ikke bliver troet eller undersøgt.

De "politimænd" på billedet var slet ikke ansat i politiet. De er medlemmer af organiserede grupper med stjålne uniformer som optræder som politi. Derfor optræder de heller ikke efter politiet regler. Derfor kan de ikke blive genkendt på billedet, derfor er der ingen der kender dem som sine kolleger.

Disse grupper optræder også som Securitas-vagter, med stjålne uniformer og stjæler åbenlyst i ly af sin "uniform".

Ligeledes har man dem som "læger" på sygehus, iført hvid frakke og som regel har "nattevagt". Jeg kender til dette og har ved flere anledninger informeret myndighederne. Til og med opgivet navn på personer som "arbejder" i overfor omtalte "yrker" . . . . Men, bliver jeg troede? Bliver det undersøgt? Bliver der gjort noget? Jeg tvivler. . . .

Annoncer