SektionerMedier |
Aktuelle temaer
Satire |
GenvejeServices |
Andre websitesKontakt |
At få optjeningskravet på dagpenge tilbage på et halvt år, er SFs sidste chance....
send
Send artikel
Til:
(E-mail, adskil flere med komma) Fra (E-mail): Besked:
|
ellers har de ingen fremtid i dansk politik, hvorimod R der bestemmer stort set alt i Regeringen bare kan hoppe over til de borgerlige ved næste valg, og så findes der ingen grænser for, hvor højreorienteret politik der så kan føres, da S-R-SF Regeringen allerede har vist vejen med et hav af reformer der rammer de svageste grupper i samfundet, ovenikøbet med en SFer som Skatteminister.
Hvis SF fortsætter i samme spor, og slet ikke kan sige fra overfor især R, men desværre også S, så er jeg overbevist om, at det ender med en kæmpe vælgerlussing.
S burde efter min mening skifte partinavn, da de med HTS i spidsen har taget en stor højredrejning, og efterhånden kun efteraber V, dog med et lidt pænere sprogbrug overfor de svage grupper de tager pengene fra, selv Mette Frederiksen(som jeg troede var troværdig), løber fra alt hvad hun tidligere har "stået" for.
Som Centrumvenstre vælger står jeg i et stort dilema, da der i øjeblikket ikke findes andre partier end EL, som for alvor tænker på fællesskabet, og dem der har brug for hjælp, samtidligt med at jeg tvivler kraftigt på at de ansvarlige nok økonomisk, selvom deres overforbrug vil komme folk i bunden af samfundet tilgode, hvorimod Venstres overforbrug igennem 10 år kun gik til de allerrigeste(og lidt lunser til middelklassen), begge dele er forkerte, og duer ikke på den lange bane.
Læs hver dag
- 23. maj
- 23. maj
Bordfolk, æggebæger
Med kollektionen 'Bordfolk' har Lucie Kaas givet nyt liv til de dansk designede æggebægere, der prydede morgenbordene 60'erne og 70'erne.
|
|
|
|
||||
|
Pluspris 679 kr.
Alm. pris 799 kr
|
|
Pluspris 1145 kr.
Alm. pris 1350 kr