SektionerMedier |
Aktuelle temaer
Satire |
GenvejeServices |
Andre websitesKontakt |
Hvornår begynder medierne, at skrive om Brixtoftes lærling, alias Lars Løkke Rasmussens belastede "CV" ?
send
Send artikel
Til:
(E-mail, adskil flere med komma) Fra (E-mail): Besked:
|
Jeg ved, at stort set alle de journalister der dækker dansk politik, er klar over at LLR har et hav af bilags, og magtmisbrugssager, og dermed slet ikke burde være statsministerkandidat, men derimod have være dømt ude for mange år siden.
Simon Andersen som for få år siden var meget kritisk overfor LLR, og inde på nøjagtigt den samme problemstilling som jeg nu rejser, har været meget stille det sidste stykke tid, mon det skyldes at han nu er ansat på BT ?
Hvorfor vil alle de store medier ikke skrive om en politiker, som selv i Italien ville være en skandale, kan det være fordi mange af de nævnte medier ejes af fonde, og diverse rigmænd, som ønsker skjulte aftaler med typer som LLR ?
Jeg vil nu nævne en del eksempler på, hvorfor LLR forlængst skulle have været dømt ude af medierne, sit eget parti, og ikke mindst vælgerne(som dog ofte misinformeres af medierne med TV2 NEWS i spidsen):
LLR støttede i sin tid som VU-formand Mujahedin, da de kæmpede mod det gamle Sovjetunionen, sagen var så vigtig for LLR, at han så stort på at de var religiøse mørkemænd, som henrettede kvinder, og børn i fuld offentlighed på et fodboldstadion i Kabul, LLR var ca 25 år på pågældende tidspunkt, og det er efter min mening, et bevis på, at han i bedste fald har/havde en elendig dømmekraft, og i værste fald er/var et iskoldt menneske.
LLR var som Amtsborgermester Frederiksborg Amt, kendt for et kæmpe overforbrug af skatteborgernes penge, han kørte blandt andet TAXA for over et kvart million kroner på under et år, og fik betalt en tur til New York, som Folketinget, udover Amtet også betalte for, at han så ikke havde noget tilknytning til det udvalg der tog afsted, og han rejste hjem mandag morgen, da udvalgets arbejde begyndte, betød ingenting for LLR.
Da hans mentors store liberalistiske luftkastel i den gamle Farum Kommune væltede, hørte man ikke fra ham i lang tid, selvom han gentagende gange havde fremhævet hans mentors projekt, som en vej alle de andre Kommuner i Danmark skulle følge, og at han i årevis havde festet med i den skatteborger betalte fest, som der iøvrigt stadigvæk betales af på.
LLR har også underskrevet sig med falsk navn på et Hotel, dette fortæller historien om en mand der er totalt utroværdig, og som ikke kender betydningen af ordet ÆRLIGHED.
Overbetaling af Privathospitalerne er endnu en kedelig sag fra LLRs hånd, og man kan næppe undgå, at have en mistanke om, at de i skrivende stund er med til, at dække det kæmpe overforbrug som den teknisk insolvente LLR har, og at der er en ekstra bonus hvis han vinder næste valg, det er efter min mening italienske tilstande, men det er selvfølgeligt vælgerne der bestemmer.
LLR har udover det et hav af andre bilagssager, og er gentagende gange blevet meldt til politiet, af Hørsholms gamle borgermester, desværre har politiet ikke ønsket af behandle anmeldelsen seriøst.
Skattesagen mod HTS, er der også meget der tyder på, at han satte igang for, at vinde sidste valg, men det ender nok med at han går fri endnu en gang, og overlader aben til TLP, og hans spindoktor.
Det er en skamplet for det danske demokrati, at den mand er statsministerkandidat, og både medier, partiet Venstre, og vælgerne burde tænke sig om en ekstra gang.
Læs hver dag
- 19. maj
- 19. maj
Dagens tegning
TEGNING Fra de varme lande
-
TEGNING Klædt på
-
TEGNING Færdigt arbejde
-
TEGNING Dominoeffekt
-
TEGNING Loft
Bordfolk, æggebæger
Med kollektionen 'Bordfolk' har Lucie Kaas givet nyt liv til de dansk designede æggebægere, der prydede morgenbordene 60'erne og 70'erne.
|
|
|
|
||||
|
Pluspris 5600 kr.
Alm. pris 6200 kr
|
|
Pluspris 1145 kr.
Alm. pris 1350 kr