SektionerMedier |
Aktuelle temaerSatire |
GenvejeServices |
Andre websitesKontakt |
send
Send artikel
Til:
(E-mail, adskil flere med komma) Fra (E-mail): Besked:
|
Jeg mener desværre, at hun er elendigt valg både for S, og for Danmark, da hun fører en politik, der af taktiske grunde, hele tiden skal være Venstre minus 5 %, og dermed ikke beskytter vores velfærdsstat, og heller ikke skaber den nytænkning som der i allerhøjeste grad er brug for efter 10 år med VKO.
Hun har i store træk ikke ført den politik som hun har stillet befolkningen i udsigt, og ligenu svinger pendulet over mod en finanslovsaftale med V, som især R, og Vestager ønsker.
Skatteaftalen med V, giver en ret stor skattelettelse til de allerrigeste, en lille luns til den store middelklasse, og et spark til de mest udsatte grupper.
Bankerne skal ikke bidrage med noget som helst, selvom de var en klar årsag til finanskrisen, og ikke en gang en Tobinskat kan regeringen gå ind for, da det ikke passer de radikale.
Overførselsindkomsterne skal ikke dyrtidsreguleres fra 2015, hvilket vil medfører at de vil blive mindre, og mindre værd.
Stramninger på adgang til førtidspension vil blive strammet væsenligt, og folk med handicap skal også betale ved kasse 1.
Vi har endnu INTET hørt om nye Nordsøolie-forhandlinger med Mærsk, og de 2 andre aktører, selvom utallige økonomiske eksperter siger, at Danmark mister flere milliarder af kroner, hver eneste år, det skyldes sikkert at de radikale var med i den håbløse aftale.
Betalingsringen blev skudt ned af en borgerlig presse, og nogle socialdemokratiske borgermestere på vestegnen, og også her viste HTS stor svaghed, men hendes store idol er jo Tony Blair, og der står medieomtale, og taktik over alt andet.
Dagpengene er endnu et eksempel på, at HTS ikke brænder for, at man hjælper de mennesker der står overfor en økonomisk ruin, og jo jeg ved godt de radikale ikke ønsker at hjælpe disse mennesker, men S fik trods alt 2 1/2 gange flere stemmer end R, og jeg kan kun tolke regeringens beslutning som at man enten er totalt ligeglad med de mennesker hos S, eller at man er fuldstændig talentløs i forhandlingssituationer, og man ikke som det mindste har fået genoptjeningskravet sat tilbage til et 1/2 år, er i mine øjne ufatteligt.
Der alt for meget Tony Blair over HTS, og alt for lidt Anker Jørgensen efter min mening.
Læs hver dag
- 20. jun
- 20. jun
H.C. Andersen
Andersens eventyr på en ny måde. Oplev et nyskabende show, der blander nationaldigterens værker med moderne effekter.
|
|
|
|
||||
|
Pluspris 350 kr.
Alm. pris 400 kr
|
|
Pluspris 95 kr.
Alm. pris 125 kr