SektionerMedier |
Aktuelle temaer
Satire |
GenvejeServices |
Andre websitesKontakt |
send
Send artikel
Til:
(E-mail, adskil flere med komma) Fra (E-mail): Besked:
|
Kære Astrid Krag.
Da dette formandsvalg gik i gang, troede jeg faktisk, at det ville blive en proces med god debat, og en nogenlunde sober tone. Jeg tog fejl. Var jeg naiv?!
Jeg har altid respekteret dig som sundhedsminister, og syntes at du har taget nogle gode intiativer, selvom jeg godt kunne tænke mig lidt mere opmærksomhed på andre ting end dem du selv har lyst til.
Og når det er sagt, er det kommet bag på mig, hvordan du har valgt at håndtere dette formandsvalg. Ikke kun den måde du har valgt at gøre det på, men også dine såkaldte venner i ledelsen. Jeg bliver pludselig i tvivl om i er modne nok til opgaverne.
Jeg ville så gerne tro på, at hvis du vandt formandsvalget, at du ville kunne samle partiet i samme omfang som Annette Vilhelmsen vil kunne, men med de verbale tæst både Annette og hendes støttere har fået, har jeg svært ved at se der også vil være plads til os bagefter. Eller at der vil blive lyttet til os.
Vi er blevet kaldt "den kristiske venstrefløj" "Ofre rollerne" "Dem som er mod regeringsgrundlaget" og meget mere, og jeg forstår ikke , at du ikke forsvare det der har forgået , og de ting der er blevet sagt fra dem der støtter dig i ledelsen. Og jeg forstår slet ikke din moral i forhold til de oplysninger der er blevet lækket, med Annettes blanke stemme.
Hvordan kan DU Astrid, tillade dig at spørge ind til Annette , til en åben debat, og prøve at tvinge svar ud af hende omkring hendes blanke stemme?
Det jo klart hun ik vil forsvare det når det kommer fra et lukket LL møde.
Burde DU Astrid, af alle, ikke håndhæve reglerne omkring lukkede møder som en eventuel kommende formand?
Eller er reglerne til for at blive brudt pludselig og vil det så ikke i fremtiden blive svært , at få tillid fra medlemmer , når reglerne for dit og nogle andres vedkommende bliver brudt, bare fordi i vil opnå noget bestemt?!
Hvordan kan vi i partiet stole på at du vil lytte til alle, at der fremover ikke vil komme læk fra de lukkede møder, og hvordan kan vi vide, at de regler der er vil blive overholdt? For du bryder dig tilsyneladende ikke om de regler.
Er det ligegyldigt for dig, hvilke metoder der bliver brugt, bare for at i når de mål i har sat jer?
Kan man forvente ærlige svar fra dig fremover, nu hvor du har så travlt med at fortælle hvad SF har opnået i regeringen i stedet for at svare på de konkrete spørgsmål?
Jeg støtter og har stemt på Annette Vilhelmsen, det skal ikke komme som en overraskelse. Og det gør jeg af mange grunde, men en meget god grund er at hun kan favne bredt, og ikke tillader sig selv at gå ned på samme plan at køre kampvalg på.
Jeg håber af mit hjerte, at partiet igen kan blive samlet og styrket uanset formand, men har desværre svært ved at se det for mig, med dig Astrid som formand.
Se også
- Clement reducerer politisk debat til en pinballmaskine 12. okt 00.01
Læs hver dag
- 18. maj
- 18. maj
Bordfolk, æggebæger
Med kollektionen 'Bordfolk' har Lucie Kaas givet nyt liv til de dansk designede æggebægere, der prydede morgenbordene 60'erne og 70'erne.
|
|
|
|
||||
|
Pluspris 5600 kr.
Alm. pris 6200 kr
|
|
Pluspris 1145 kr.
Alm. pris 1350 kr