SektionerMedier |
Aktuelle temaerSatire |
GenvejeServices |
Andre websitesKontakt |
send
Send artikel
Til:
(E-mail, adskil flere med komma) Fra (E-mail): Besked:
|
Som sagerne står i Danmark går socialdemokratiet imod deres egne grundprincipper, når de giver til de rige og tager fra de fattige.
Vi har længe vidst, at det er på grund af samarbejdet med De Radikale Venstre, men nu er det gået for vidt.
Hvis deres grundværdier ikke mere er i forgrunden vil partiet smuldre.
Jeg har været glade for de Radikale under den gl. regering, fordi de ikke hetzede udlændinge, men deres politik nu, bryder jeg mig ikke om.
Jeg synes ikke der er nogle vision i noget af det der kommer.
Bare Vækstpakker og flere begær oven i alle andre begær.
Heldigvis hopper de fleste mennesker ikke på den,
men føler smerte ved at være så usikre om de nu må gå fra hus og hjem,
hvis de sidste rester af anstændighed vedr. løn bliver taget fra dem.
Det er ikke en socialdemokratisk politik
jeg er ikke tilhænger af fagforeningsvælde, men jeg mener, at her må denne regering undlade at gøre det som de er i færd med.
Stop lige præcis denne politik, og vis, at I vil noget andet vedr. evt. et omvalg, hvor I bekender "jeres fejl".
Jeg tror, at I vil blive belønnet af befolkningen.
Flere vil støtte jer som også lige nu støtter SF og Enhedslisten.
idag giver jeg et bud på en anden politik som Professor Eva Schmidts artikel i dag gav mig inspiration til, nemlig at arbejdsløse på dagpenge, lige netop i kommunerne arbejder så meget som deres dagpengeløn svarer til.
Det ville ikke give utilfredshed - kun hvis kommunerne misbruger og det kan de ikke, hvis det bliver en lov at de arbejder for den løn - her dagpenge, som de får.
Jeg har haft stor beundring for Helles tale her ved åbningen,hvor hun værdigt imødegik alle blå bloks beskyldninger og aldrig hidsede sig op.
men nu er det tide at ændre politik for ellers er I selv blevet blå og fører blå politik og det ender med et brag, tag selv konsekvensen og ændre jeres politik eller hav mod til omvalg, for det kan vel ikke være jeres egen gode løn som binder jer, vel??? I er vel ikke interesseret i at jeres kærnevælgere bliver fattigere og fattigere - vel?
Se også
- Så gør dog oprør over dagpengetyveriet 24. okt 00.01
Læs hver dag
- 18. jun
- 18. jun
H.C. Andersen
Andersens eventyr på en ny måde. Oplev et nyskabende show, der blander nationaldigterens værker med moderne effekter.
|
|
|
|
||||
|
Pluspris 350 kr.
Alm. pris 400 kr
|
|
Pluspris 95 kr.
Alm. pris 125 kr