Der findes ikke mange unge, der ikke kender McDonald's reklame-jingle 'Da da da da daaaa - 'i'm lovin' it''.
Burger King bruger millioner på at lære os at elske flammegrillede burgere for slet ikke at snakke om, hvad Coca Cola, Toms, Kims og andre producenter af usunde varer fylder reklamerne med.
På et tidspunkt, hvor antallet af decideret fede danskere har rundet 600.000, mener flere blandt politiken.dk's læsere, at det er på tide at indføre et reklameforbud for usunde varer.
Der skete en fejl, prøv igen senere
Der skete en fejl, prøv igen senere eller søg hjælp via vores kundecenter
Få det store overblik for 1 kr.
Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.
Læs mereEr du under 30 år og udeboende? Få halv pris her
Allerede abonnent? Log ind
Skriv kommentar