Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Næste:
Næste:

Lår. Skal man en for hurtig tilsyring af lårene til livs, handler det om at tilpasse sin styrketræning til ens generelle aktivitetsniveau. Arkivfoto: Joachim Adrian

Forbrug og liv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Læser til Klarlund: Lårmusklerne er ømme hele tiden

Et højt aktivitetsniveau skal suppleres med opbygning af muskelstyrke. Dette gælder især når man er rundet de 70.

Forbrug og liv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Jeg er en dame på 72 år, som har dyrket idræt og gymnastik, siden jeg var 9 år. Nu går jeg 5-6 km hver mandag, har petanque og gymnastik hver tirsdag samt vandgymnastik hver torsdag. I øvrigt er jeg fodgænger til alle aktiviteter, også når jeg skal handle.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden