Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Mik Eskestad
Foto: Mik Eskestad

Coop skal både tilgodese madbevidste kunder i storbyen og mennesker i små samfund, hvor Dagli'Brugsen måske er byens eneste butik - og som her måske også fungerer som bibliotek. Arkivfoto: Mik Eskestad

Forbrug og liv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Bagslag eller boost: Hvad skete der lige der, Coop?

Klodset formidling sendte først Coops øko-kampange bagud på point, men på den lange bane ser det ifølge fagfolk fra CBS godt ud for både økologi og andelsbevægelse.

Forbrug og liv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Dagligvaremastodonten Coop, som sørger for leverancer til over 40 procent af befolkningen, fik en voldsom start på økokampagnen, som den i oktober kører sammen med Danmarks Naturfredningsforening.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden