Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Det kan ske for enhver. It-konsulent Benny Sørensen ville spare tid og penge, da han købte solbriller på nettet. Men klikket kom til at koste – også tid og ærgelse. Foto: Peter Hove Olesen

Det kan ske for enhver. It-konsulent Benny Sørensen ville spare tid og penge, da han købte solbriller på nettet. Men klikket kom til at koste – også tid og ærgelse. Foto: Peter Hove Olesen

Erfaren tilbudsjæger: »Jeg faldt i med begge ben, da jeg handlede på et site, der så dansk ud«

Et godt tilbud blev til en lang næse, da IT-konsulent Benny Sørensen købte solbriller i en dansk netbutik og blev en af de mange danskere, som fuppes af svindlere. Han troede, pengene var tabt, men fik uventet hjælp.

FOR ABONNENTER

Benny Sørensen er it-konsulent og bestemt ingen novice i forhold til at shoppe på nettet eller kommunikere digitalt. Derfor kom det bag på ham, at han for nylig blev en af de 70 danske forbrugere, der hver dag narres af netsvindlere.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden

Annonce