Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Finn Frandsen
Foto: Finn Frandsen
Forbrug og liv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Klarlunds brevkasse: Kan jeg gøre noget særligt for at undgå ømhed efter træning?

Hver uge besvarer og kommenterer Bente Klarlund læsernes breve og spørgsmål. Denne uge omhandler ømhed efter træning.

Forbrug og liv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Lotte Kofod Ludvigsen: Jeg er i gang med at komme i form, men har den udfordring, at jeg bliver meget øm i min krop efter træning, hvis jeg har presset mig selv. Det føles nogenlunde som at have fået tæsk med en kæp. Jeg er 42, normalvægtig og cykler 15 km om dagen, men vil gerne lave styrketræning og intensiv pilates for at blive stærkere og få bedre kondition. Kan jeg gøre noget særligt for at undgå at få ondt?

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts