Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

På Stepping Friskole i Sønderjylland har Dorthe Kastberg integreret Monstermanualen undervisningen i sin sjetteklasse. 2 ud af 3 elever i klassen siger, de kan genkende sig selv i bogen.

Forbrug og liv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Skolelærer: To ud af tre i min 6.-klasse rakte hånden op, da jeg spurgte, om de kender til at være angst

På Stepping Friskole lærer ny håndbog eleverne at tale med hinanden om angst og overbekymring.

Forbrug og liv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Da Dorthe Kastberg tog ’Monstermanualen’, en ny håndbog om og til overbekymrede børn og børn med angst, med i skole første dag efter ferien og læste bogens novelle op for sin 6.-klasse om den bekymrede Simone, der har et lille monster inden i, der gør hende bange og styrer hendes hverdag, rakte to ud af tre børn i klassen hånden op, da Dorthe spurgte, om de kunne genkende sig selv i den historie.

Kampagnetilbud: Prøv 1, 2 eller 3 måneder for 299,-

Lige nu kan du i bestille et abonnement, der passer til dine læservaner til en særlig pris.

Læs mere

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden