0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Nyt slag om omstridt reklameordning i sigte

SF’s forslag om en ja tak-ordning til reklamer samlede ikke flertal, men erhvervsminister Simon Kollerup (S) varsler nye drøftelser.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg
Forbrug og liv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Forbrug og liv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Et beslutningsforslag fra SF om at ændre den nuværende reklamer nej tak-ordning til en ja tak-ordning har vist sig at ramme ned i noget, som mange har stærke holdninger til.

Forud for førstebehandlingen var der indkommet sjældent mange henvendelser og spørgsmål fra interesseorganisationer, og emnet engagerer også forbrugere. På Politikens facebookside fik nyheden mere end 300 kommentarer.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu