Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

FREMTID: BMWs bud på en elbil, i3, er endnu ikke kommet på gaden. Nu indgår firmaet et samarbejde med Toyota om batterier. Foto: Overlaet/Wikimedia Commons

Biler
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

260 kilometer uden stop: Batterier til el-biler får et stort boost

Batteriernes levetid har hidtil været den største hindring for udbredelsen af elbiler.

Biler
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

For 20 år siden skulle man have ”benzin i blodet” eller være ”motorgal” for at interessere sig for biler. Men i de senere år er der gået tech-nørderi i bilbranchen. Et af de bedste eksempler herpå, var da stifteren af web-betalingsgiganten PayPal, Elon Musik, brugte de penge, han tjente på salget, til at udvikle Tesla Roadster, der revolutionerede elbil-markedet.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden