0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Designpolitiet håner termokande

Det er umuligt at se på termokanden Pingo, hvordan man får kaffe ud af den. Magasinets Designpoliti konfronterer Steltons marketingchef.

Guides
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Henrik Vesterberg fra Magasinets Designpoliti konfronterer Torben Kasimzade fra Stelton, som står bag termokanden.

»Det kan vi tale om om 30 år. Jeg tror stadig, folk vil opfatte en termokande på mange forskellige måder. Men bliver Pingo ved med at være en stor succes i mange år, kan det godt være, det ændrer på begrebet om, hvad en termokande er«.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere