0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Skybrudsoffer: »Jeg gider ikke alt det bøvl igen«

Kurt Christensen har først nu, mere end to måneder efter, fået besøg af taksator.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
PETER MYDSKE
Foto: PETER MYDSKE

VENTETID. Kurt Christensen (til højre) fra Amager har efter mere end to måneder fået besøg af en taksator fra forsikringsselskabet Alka.

Hjemmet
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Hjemmet
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Kurt Christensen fra Amager kan egentlig godt forstå, at det har taget næsten tre måneder, før Alka Forsikring har kunnet sende en taksator.

For det var jo »en helt vild aften«, da han og titusinder af andre i hovedstadsområdet fik store vandskader ved det voldsomme skybrud 2. juli.

Men udsigten til, at sagen vil trække ud i uger, måske måneder endnu, gør ham lidt modløs.

»Nu vil jeg godt snart have det afsluttet«, siger han.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce