Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Digitalt
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Mobilkunder i vildrede om data og taletid

I jagten på abonnementer, der passer til kundernes behov, traf Politiken fem forbrugere på Strøget .

Digitalt
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Julie Stavnsborg bruger mest sin mobil til at sende sms og at gå på Facebook. Men hvad det koster, aner hun ikke. »Det er et familieabonnement hos 3, hvor vi har fri sms og fri tale, men jeg kan ikke sige hvor meget data. Jeg bruger ikke så meget data og har aldrig prøvet at løbe tør. Det er min mand, der betaler, så jeg ved ikke, hvad abonnementet koster«.

Kampagnetilbud: Prøv 3 måneder for 299,-

Få den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden