0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Mobilkunder i vildrede om data og taletid

I jagten på abonnementer, der passer til kundernes behov, traf Politiken fem forbrugere på Strøget .

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Digitalt
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Digitalt
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Julie Stavnsborg bruger mest sin mobil til at sende sms og at gå på Facebook. Men hvad det koster, aner hun ikke. »Det er et familieabonnement hos 3, hvor vi har fri sms og fri tale, men jeg kan ikke sige hvor meget data. Jeg bruger ikke så meget data og har aldrig prøvet at løbe tør. Det er min mand, der betaler, så jeg ved ikke, hvad abonnementet koster«.

»Vi får noget, vi ikke har brug for«

Dennis Leuring har en arbejdstelefon med 10 GB data, som han aldrig får brugt. Men det irriterer ham mere, at døtrene på 13 og 15 år har abonnementer med en masse taletid, de ikke bruger.

Deltag i debatten nu

Det koster kun 1 kr. at få fuld adgang til Politiken, hvor du kan læse artikler, lytte til podcasts og løse krydsord.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter