0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Debitel slipper for indgreb

Forbrugerminister Carina Christensen vil ikke gribe ind over for debitels tvangsudskiftning af simkort. Men kunderne kan opsige deres abonnement, siger ministeren.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Fra Debitels hjemmeside
Foto: Fra Debitels hjemmeside

Henrik Larsen debitels kundeservicedirektør ved siden af det certifikat, der viser, at debitel blev kåret som teleselskabet med årets bedste kundeservice i 2005.

Forbrugerelektronik
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Forbrugerelektronik
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det mener forbrugerminister Carina Christensen, også selv om mange tele-forbrugere ikke har den tekniske indsigt til at fjerne simlåsen på deres telefon, som er en følge af udskiftningen for mange kunder.

Kunderne har nemlig den mulighed, at de kan opsige deres abonnement uden om den normale opsigelsesfrist, fremgår det af det svar, forbrugerministeren har givet Socialdemokraternes forbrugerordfører Mette Gjerskov i Folketinget.

Politiken.dk i 3 måneder - kun 299 kr.

Læs hele artiklen nu

Køb abonnement

Annonce

Læs mere