0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Telenor nægter at slippe mobilkunder let

Før kunne man opsige sit abonnement i Telenors butikker. Det er slut nu.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
 PETER HOVE OLESEN
Foto: PETER HOVE OLESEN

Svært. Særligt trænede medarbejdere skal nu forsøge at kapre Telenors kunder tilbage, hvis de vil opsige deres abonnement.

Forbrugerelektronik
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Forbrugerelektronik
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Teleselskabet Telenor fejrede sig selv, fordi det tilbød kunderne en 'smuk afsked’, hvor de kunne opsige abonnementer i butikkerne.

Men det er slut nu, skriver 24timer.

I en artikel i Jyllands-Posten i 2008 jublede en Telenor-direktør, fordi hans teleselskab ifølge en test var det eneste, som gav sine kunder mulighed for at opsige deres abonnement i de butikker, hvor kunderne havde købt abonnementerne.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere