Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Vuf. 3's kække reklamehund er tilfreds. Teleselskabet beklager, at ikke alle deres kunder har det på samme måde. (skærmdump fra reklamen)

Vuf. 3's kække reklamehund er tilfreds. Teleselskabet beklager, at ikke alle deres kunder har det på samme måde. (skærmdump fra reklamen)

Forbrugerelektronik
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Her er mobilselskabet flest klager over

Populært mobilselskab har markant flest klager i forhold til sin kundeandel.

Forbrugerelektronik
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

»Hos 3 sætter vi pris på loyale kunder«.

Sådan lyder det i reklamen for mobilselskabets Bonus-ordning.

Men måske skulle 3 overveje at gøre endnu mere for deres abonnenter.

For ifølge Teleankenævnets nyeste opgørelse er de det danske mobilselskab, der - relativt set - har langt flest kundeklager hos ankenævnet.

Det skriver computerworld.dk.

Fire fik fuldt medhold
Ud af det samlede antal mobil-klagesager behandlet af Teleankenævnet i 2011, var mere end hver fjerde sag fra en 3-kunde. Det skal ses i forhold til, at 3 blot sidder på 8,7 procent af mobilmarkedet.

Til sammenligning havde den ofte udskældte telegigant TDC med 75 sager kun lidt flere mobilklagesager end 3's ialt 61 sager.

3 skiller sig samtidig ud ved sidste år at have tabt lidt flere klagesager end de fleste andre teleselskaber på mobilområdet, relativt set.

I 10 af 3's klagesager sidste år fik kunden delvist medhold, mens de i fire sager fik fuldt medhold i klagen over 3.

3's talskvinde, Stine Green Paulsen, kan ikke umiddelbart forklare, hvorfor selskabet har så relativt mange klagesager. Hun hæfter sig dog ved, at det trods alt er et lille antal klagesager, selskabet har tabt.

»Jeg synes ikke, at fire sager er mange. Og med hensyn til de sager, hvor klageren har fået delvist medhold, skal du regne med, at vi jo så også har fået delvist medhold«, siger hun til ComON.dk.

Selskabet hyrede sidste år en kunde-ambassadør, som skal sikre, at kunderne får en god behandling.

Gjorde I det, fordi I synes, I har for mange klagesager?

»Man vil jo helst have nul sager, men sådan er verden jo ikke. Der vil nok altid være nogen, der er uenige, men vi synes ikke, at vi havde usædvanligt mange utilfredse kunder«, siger 3's talskvinde.

FACEBOOK

Læs mere:

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden