Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
THOMAS BORBERG
Foto: THOMAS BORBERG

undskyld. Teleselskabet M1 dummede sig i sidste uge. Nu siger det undskyld med ekstra taletid og data.

Forbrugerelektronik
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Teleselskab siger undskyld til 40.000 kunder

M1, som smed hver tredje kunde på porten, siger undskyld med data og taletid

Forbrugerelektronik
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Helt op i nærheden af en tredjedel af teleselskabet M1's kunder blev i sidste uge smidt af nettet. Forklaringen lød, at de ikke havde betalt deres regning.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden