0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Vred kunde: Fonas serviceforsikring betyder nul service

Trods en dyr forsikring tager det en krig at få Nick Bjergs bærbare repareret. Fona: Det er ikke tilfredsstillende.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
JOACHIM ADRIAN
Foto: JOACHIM ADRIAN

Bondefanget. Fona sælger gerne serviceforsikringer til deres kunder, men det hjælper ikke meget, når skaden er sket, mener Fonas kunde Nick Bjerg.

Forbrugerelektronik
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Forbrugerelektronik
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

»Hvis uheldet er ude, så skynd dig at tage det roligt«.

Sådan lyder sloganet på Fonas serviceforsikring, men det er langt fra den oplevelse Fonas kunde Nick Bjerg har.

Med mindre det med at tage det roligt betyder, at man skal vente i uvished på sin computer i månedsvis.

»Jeg føler mig magtesløs. Jeg har betalt 1.695 kroner for at forsikre en computer til 6.300 kroner, og alt hvad jeg har mødt indtil nu er Fona-medarbejdere, der er fuldstændigt ligeglade«, siger Nick Bjerg.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter