Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
PETER HOVE OLESEN
Foto: PETER HOVE OLESEN

Når firmaer har en dårlig sag med en kunde, risikerer sagen at havne øverst i Googles søgeresultater på nettet. Det kan firmaet betale sig fra, men det er en dårlig strategi, siger netekspert. Gå i dialog med forbrugerne i stedet for, lyder rådet. Arkivfoto

Nettet
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Firmaer forsøger at skjule dårlig omtale på nettet

Firmaer betaler for at få skjult dårlig omtale på nettet, men ofte virker det ikke.

Nettet
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

»Forbrugerne kan altid finde frem til den dårlige omtale alligevel«, fortæller Michael Perry, der er marketingkonsulent i det danske firma, webdanmark.com, der blandt andet rådgiver om, hvordan firmaer tager sig bedst ud på nettets søgemaskiner som for eksempel Goggle.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden