Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
PETER HOVE OLESEN
Foto: PETER HOVE OLESEN

Når firmaer har en dårlig sag med en kunde, risikerer sagen at havne øverst i Googles søgeresultater på nettet. Det kan firmaet betale sig fra, men det er en dårlig strategi, siger netekspert. Gå i dialog med forbrugerne i stedet for, lyder rådet. Arkivfoto

Nettet
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Firmaer forsøger at skjule dårlig omtale på nettet

Firmaer betaler for at få skjult dårlig omtale på nettet, men ofte virker det ikke.

Nettet
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

»Forbrugerne kan altid finde frem til den dårlige omtale alligevel«, fortæller Michael Perry, der er marketingkonsulent i det danske firma, webdanmark.com, der blandt andet rådgiver om, hvordan firmaer tager sig bedst ud på nettets søgemaskiner som for eksempel Goggle.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden