0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

NemID lader bevidst borgerne vente

Firmaet bag NemID lader borgere hænge i telefonen for at spare penge.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
 MATHIAS CHRISTENSEN
Foto: MATHIAS CHRISTENSEN

Ventetid. Borgere, der har problemer med NemID må vente længere på at få telefonrådgivning. De mange henvendelser har sprængt NemID's budget, så nu skal der spares.