Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Hovedrystende. Simon Jørgensen kalder det »kvalmende«, at hans tidligere kollega florerer i fupreklamer på det sociale medie. Privatfoto

Nettet
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Simon så sin afdøde kollega i Facebook-reklame: »Jeg er moralsk forarget«

En kvinde, der har været død i tre år, bliver brugt i fupreklamer på Facebook.

Nettet
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Da 39-årige Simon Jørgensen for en uge siden så sin afdøde kollega i en reklame på Facebook, var det ligesom at se et spøgelse.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden