0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Falsk Libero-kampagne undskylder »upassende« markedsføring

Det århusianske firma Breffer.com beklager deres »kreative« metoder.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

aflyst. Firmaet bag den udskældte Libero-kampagne, som Libero selv har taget afstand fra, har nu aflyst det hele.

Nettet
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Nettet
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det århusiansk beliggende netdeal-firma Breffer.com har nu undsagt den Libero-kampagne, som i slutningen af sidste uge fik hundreder af vrede brugere til at protestere på Facebook og Trustpilot.dk

Kampagnen gik ud på, at man ved at dele kampagnen på Facebook kunne få to pakker Libero-bleer gratis.

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter