Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
THOMAS BORBERG
Foto: THOMAS BORBERG

kommunikationskoks. TDC- og YouSee-kunder er blevet afvist i kundeservice, når de har har ringet ind for at blive fritaget for selskabernes nye strafgebyr på papirbreve.

Nettet
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

TDC-direktør: Vi har ikke et problem med attituden

TDC indrømmer kommunikationskoks i kundeservice, men ændrer ikke på strafgebyr.

Nettet
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

TDC beklager nu, at mange kunder, som har henvendt sig til både TDC og YouSee's kundeservice for at blive fritaget for selskabernes nye strafgebyr, er blevet afvist, selvom det i mange tilfælde er oplagt, at de burde fritages.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts