0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Netshoppere går efter god pris og hurtig, gratis levering

Forbrugerne stiller store krav til netbutikkers priser og service, viser undersøgelse.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
JENS DRESLING
Foto: JENS DRESLING

Nethandel. Forbrugerne forventer et højt serviceniveau, når de handler på nettet.

Forbrug
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Forbrug
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

For den danske netshopper er det ikke nok, at prisen er god.

Det skal også være gratis at få leveret varen hjem til døren, og det skal være gratis at returnere den, hvis den alligevel ikke passer. Og lad det gå lidt tjept, tak.

Nethandlen er domineret af forbrugere, som stiller store krav til pris og service, viser en ny undersøgelse blandt 1.311 borgere foretaget for Trustpilot.

Trustpilot er et åbent, internationalt website, hvor forbrugere over hele verden anmelder webvirksomheder og brands.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter