0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

»Forbrugerne har udsigt til at være ringere stillet end i mange af vores nabolande. Det synes vi ikke, er rimeligt«

Regeringen havde chancen for at gøre som Norge, Holland eller England og forlænge fristen for at klage over fejl på en vare til fem eller seks år. Sådan blev det ikke i regeringens nye forslag til en revideret købelov. Det er dog ikke kun forbrugerne, der står tilbage som tabere, siger Forbrugerrådet Tænk.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Mathias Christensen
Foto: Mathias Christensen
Forbrug
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Forbrug
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Når bilen, fladskærmen eller tørretumbleren bryder sammen efter to år og tre måneder, tilsyneladende uden grund, så skal det fortsat være forbrugerens eget problem.

Og det er et kæmpe problem både for den grønne omstilling og for forbrugerne.