0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Strømmen siver hurtigt ud af billige el-cykler

Flere tvinges til at købe nyt batteri, der kan koste det halve af cyklens nypris.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
THOMAS BORBERG
Foto: THOMAS BORBERG

svigt. Ofte holder batteriet på en elcykel under et år afhængigt af kvaliteten. Men det får kunderne ikke altid at vide.

Din transport
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Din transport
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

En elcykel er en nem måde at komme omkring på, men kun så længe, cyklen har strøm på batteriet.

Og det er der mange elcykler, der ikke har efter alt for kort tid, fremgår det af aftenens Kontant på DR1.

Cirka 20.000 danskere køber hvert år en el-cykel, men især på de billige elcykler er batteriet så dårligt, at det ikke engang kan holde reklamationstiden ud, og et nyt kan nemt koste halvdelen af nyprisen på elcyklen.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce