0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Minister griber ind mod ventetid på klager

Kammeradvokaten skal hjælpe med bunken af klager i Forbrugerklagenævnet, og så får nævnet mere mandskab, lover familie- og forbrugerministeren.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
MARIA FONFARA
Foto: MARIA FONFARA
Forbrugersikkerhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Forbrugersikkerhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det skal snart være slut med de op til tre år lange sagsbehandlingstider i Forbrugerklagenævnet.

Det mener familie- og forbrugerminister Carina Christensen (K), som finder det utilfredsstillende, at 700 gamle sager, hvor forbrugere føler sig dårligt behandlet af butikker, har hobet sig op i Forbrugerklagenævnet.

/ritzau/

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere