Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
 THOMAS BORBERG
Foto: THOMAS BORBERG

dynesjusk. En kunde blev skuffet, da en dyne fra Babysam ikke kunne købes til den anførte kø-tilbudspris. Butikken havde nemlig glemt at skrive, at tilbuddet kun gjaldt for de seks første dyner.

Forbrugersikkerhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Babybutik får påtale for sjusk med kø-tilbud

Billig dyne kunne ikke købes til den anførte tilbudspris.

Forbrugersikkerhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Babyforretningen BabySam får nu påtale af Forbrugerombudsmanden i en sag om salg af dyner og puder til særlig tilbudspris.

En kunde, der gik efter det gode tilbud, kunne nemlig ikke få lov til at købe til den anførte tilbudspris, selv om hun i butikken havde fået fingrene i varen. Butikken oplyste, at det antal varer, der var sat billigt til salg, allerede var solgt.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden