Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
MARTIN LEHMANN
Foto: MARTIN LEHMANN

stædig. En klagende kunde mente, at butikken selv burde afhente en defekt bordopvaskemaskine på bopælen. Det mente Forbrugerklagenævnet ikke.

Forbrugersikkerhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Forbruger måtte tage defekt opvaskemaskine under armen igen

Der er grænser for ens rettigheder, selv om man skal have pengene tilbage for en defekt maskine.

Forbrugersikkerhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Af og til må stridende parter bøje sig lidt mod hinanden for at finde en løsning.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden