Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
MARTIN LEHMANN
Foto: MARTIN LEHMANN

stædig. En klagende kunde mente, at butikken selv burde afhente en defekt bordopvaskemaskine på bopælen. Det mente Forbrugerklagenævnet ikke.

Forbrugersikkerhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Forbruger måtte tage defekt opvaskemaskine under armen igen

Der er grænser for ens rettigheder, selv om man skal have pengene tilbage for en defekt maskine.

Forbrugersikkerhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Af og til må stridende parter bøje sig lidt mod hinanden for at finde en løsning.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden