Eksamensplagede unge og folk med angst, hyperaktivitet og stress er målgruppe for læskedrikken Slow Cow, som firmaet Beverage Group nu forsøger at relancere.
Det sker, efter at firmaet i efteråret fik en bøde på 5.000 kroner for ulovlig markedsføring af samme produkt.
I den relancerede markedsføring er anprisningerne af drikkens ingredienser næsten de samme. De »giver følelse af velvære uden at føre til døsighed. Forbedrer koncentrationsevne og stimulerer hukommelse og indlæring. Reducerer stress, hyper-aktivitet og angst«.
LÆS ARTIKEL
Der skete en fejl, prøv igen senere
Der skete en fejl, prøv igen senere eller søg hjælp via vores kundecenter
Få det store overblik for 1 kr.
Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.
Læs mereEr du under 30 år og udeboende? Få halv pris her
Allerede abonnent? Log ind