0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Guide: Her er den mættende mad, der holder den slanke linje

Ernæringseksperten Martin Kreutzer giver tips til mættende mad - Tjek giver dig opskrifterne.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
COLUMBUS LETH
Foto: COLUMBUS LETH

Mæthedsfornemmelse. Spis grove grøntsager og husk proteinerne, råder ernæringsekspert Martin Kreutzer. Her er det Carsten Kysters kålsalat med tre slags kål.

Fødevarer
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Fødevarer
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Foråret er over os, og mange begynder at tænke fremad til de varme sommermåneder med forhåbentlig mange timer tilbragt på stranden i badetøj.

Så er det bare lige at få kroppen klar i tide - helst uden diverse slankekure med en evig sultfornemmelse.

De fleste kender fornemmelsen af at have proppet sig med salat, tomat og agurk - for så at være kampsulten en time senere. Men hvad skal man så spise for at holde den slanke linje og følge kostrådene om masser af grønt?

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce