Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
 MARTIN LEHMANN
Foto: MARTIN LEHMANN

Fiberrigt. Spis grøntsager både til hovedmåltider og mellemmåltider, lyder rådet. Grøntsager på dåse og frosne grøntsager er ernæringsmæssigt lige så gode som de friske af slagsen.

Fødevarer
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Ti nye kostråd: Sådan skal du spise for at leve sundt

Ministeren har netop fremlagt myndighedernes nye kostråd.

Fødevarer
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Spis maksimalt 500 gram kød om ugen, spis mere fisk og mere frugt og grønt.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden