0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Styrelse: Kundeklubber kan skade konkurrencen

Tre ud af fire forbrugere er medlemmer af butikker, men for meget loyalitet er skidt for konkurrencen, lyder det fra styrelse.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
GORM OLESEN (arkiv)
Foto: GORM OLESEN (arkiv)

kundeklub. Landets største kundeklubber er Coop og ClubMatas med hver 1,3 millioner medlemmer.

Livsstil
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Livsstil
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Medlemstilbud og pointjageri er blevet en vigtig del af danskernes indkøbsvaner.

De sidste fem år er antallet af danskere, der har meldt sig ind i butikkernes kundeklubber, tredoblet. Og i dag er tre ud af fire danskere medlemmer i en eller flere kundeklubber, viser en ny Megafonundersøgelse foretaget for Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen (KFST).

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere