0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

    Alt om Moderne kærlighed

H&M spiller med i Sims

Tøjgiganten håber at kunne lege reklamer ind i forbrugerne, når de deltager i Sims 2. Ifølge H&M selv er op imod 40 procent af spillerne under 18 år.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Familieliv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Familieliv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Producenterne bag computerspillet Sims 2 er gået sammen med tøjgiganten H&M om at lave en ekstrapakke, hvor spillerne kan udvikle nyt tøj og klæde deres figurer ud i H&M's kollektioner.

I Danmark er der solgt op mod en million The Sims-spil, som går ud på at udvikle sin Sims-person, bygge hus, få karriere, blive gift og meget andet.

Ikke alle er begejstrerede