0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Lektion 1: Træn det, du er dårlig til

POLITIKENS MARATONSKOLE: Allan Zachariasens første råd til kommende maratonløbere er, at man skal variere sin træning. Kun sådan bliver man bedre.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
JENS DRESLING
Foto: JENS DRESLING

KLAR/PARAT? Skal du være med i år, når Copenhagen Marathon bliver skudt i gang? Følg Allan Zachariasens tip.

Motion
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Motion
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Motionsløbere har ofte tendens til at træne det, de kender, og det, de er gode til, nemlig langsom varighedsløb. Men hvis man ønsker sig at blive hurtigere - og det gør de fleste, så skal man anvende andre træningsformer.

Det mener Allan Zachariasen, der underviser på Skolerne i Oure, Sport og Performance. Han vil i månederne frem til Copenhagen Marathon give debutanter gode råd op til de 42,195 km 23. maj i år.

Deltag i debatten nu

Det koster kun 1 kr. at få fuld adgang til Politiken, hvor du kan læse artikler, lytte til podcasts og løse krydsord.

Læs mere

Annonce

Læs mere