0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Træn lårbasserne - og bliv skiklar ved skrivebordet

Gå ned i knæ. Brug væggen som støtte. Og leg, at du står på ski på jobbet.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

SYRETRÆNING. Lav lidt statisk træning for lårene. Hvis chefen spørger, så samler du inspiration.

Motion
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
Motion
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Se videoen og prøv de enkle øvelser, der hjælper dig med at komme stærkere på skiferie, så du får mere fornøjelse og undgår skader. Gør hellere lidt nu end at udskyde det til efter jul. Som personlig træner og skiinstruktør Anne Vagner fra Fitnessdk siger:

»Lidt er godt. Meget er bedre«.

Anne Vagner minder om, at man udover disse øvelser for muskulatur og balance, skal sørge for at have en vis grundform. En løbetur og lidt styrketræning tre gange om ugen er et godt udgangspunkt.

SE FLERE ØVELSER

FACEBOOKBliv ven med Politiken Motion

Læs mere: