Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
GELER. 60 gram sukker i timen, for eksempel som tre geler, gør maratonløberen hurtigere.
Foto: JENS DRESLING

GELER. 60 gram sukker i timen, for eksempel som tre geler, gør maratonløberen hurtigere.

Motion
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Spis sukker og løb 11 minutter hurtigere til Berlin Marathon

Kullhydrater undervejs kan betyde en 11 minutter hurtigere maratontid.

Motion
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Mange løbere indtager for lidt kulhydrat, når de løber maraton, og det går ud over deres præstation, viser en ny undersøgelse fra Aalborg Universitet, ifølge Videnskab.dk.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

Podcasts

Forsiden