Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
THOMAS BORBERG
Foto: THOMAS BORBERG

SUKKERGRIS. Nøjes med vand i dine flasker - i hvert fald, når du træner. ARKIVFOTO.

Motion
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Drop energidrikken, når du træner: Du risikerer at blive afhængig

Nøjes med rent vand, i hvert fald når du træner. Brug kun sukker, når det gælder.

Motion
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Træner du udholdenhed indenfor løb, cykling eller ski, så har du helt sikkert også hørt, hvor vigtigt det er at få masser af kulhydrater (forskellige former for sukker) undervejs. Men træningsekspert Torbjørn Sindballe og tidligere toptriatlet advarer mod et unødigt sukkerindtag under træningen.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden