Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
FINN FRANDSEN
Foto: FINN FRANDSEN

PILATES. Indlæg pilates på løbeturen. Se Frida Hallqvists video til brug på løbeturen.

Motion
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Frisk start: Pift din løbetur op med yoga, pilates eller intervaller

Det er smaddergodt med en løberutine. Men prøv også afveksling.

Motion
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Mange motionsløbere ender i en gænge, hvor de nyder deres 2-3 ugentlige ture ad præcis den samme rute, som regel 5 km. Hvor de på det samme tidspunkt af dagen, løber i det samme tempo og ser de samme hunde blive luftet undervejs.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden